Засідання територіального методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури
15 жовтня 2024 року відбулося планове засідання ТМО учителів зарубіжної літератури за темою: «Розвиток креативного мислення на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій».
І хоч засідання відбулося онлайн, але гостинно приймали та ділилися своєю педагогічною майстерністю вчителі Первомайського ліцею №6.
План роботи був насиченим. Перший етап роботи – це тематичний івент «В педагогічному морі педагогічних реформ», в якому вчителі міста представили на огляд презентаційні виступи про власний досвід, про нові підходи до викладання, особливості сучасних методів. З доповідями виступили:
• Тетяна ЗОЛОТУХІНА, вчитель ліцею №2 з темою «Використання сервісу Zoom в умовах дистанційного навчання. Спеціальні можливості: Zoom-квести, дошка Zoom тощо»;
• Наталя БРОВКО, вчитель ліцею №2 з презентацію із власного досвіду роботи «Кейс сучасних освітніх інтернет-ресурсів в роботі вчителя зарубіжної літератури. Практичний аспект»;
• Олена БІДА, вчитель ліцею №5 з матеріалом «Візуалізація навчального матеріалу на уроках зарубіжної літератури».
Всі виступи були цікавими, корисними і стануть до пригоди для вчителів різних напрямів після долучення їх на сайт КУ «ЦПРПП».
У рубриці «Панорама творчості «Ваша Величність урок» вчителі Первомайського ліцею №6, Тетяна ТУШЕВА та Валентина КОВАЛЕНКО, представили бінарний урок зарубіжної літератури та української літератури у 6‑А класі за темою «Дружба – найцінніший скарб (за творами В.Нестайка «Тореадори з Васюківки» та Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»).
Урок сучасний, на уроці було безліч різноманітних форм роботи – від традиційної роботи над текстом до використання штучного інтелекту. Діти активно працювали, мікроклімат на уроці був доброзичливий, вчителі багато спілкувалися з дітьми, обговорювали важливі питання про дружбу та друзів. Урок було проведено на високому науково-теоретичному та методичному рівні.
Була проведена практична робота «Створення різних видів роботи з учнями через різноманітність інтернет-ресурсів на уроках зарубіжної літератури».
Були запропоновані завдання: створити пантбук на одну з літературних тем та створити алгоритм вивчення нового матеріалу через прийом «Інсерт». На початковому етапі було представлено теоретичне обґрунтування цих прийомів. А далі на дошці Ліно та в Google-презентації запропоновано створити практично.
Останнім питанням було обговорення нової дорожньої карти учителя мовно-літературної галузі: інструментарії оцінювання (для 5‑7 класів НУШ).
Спостереження та ідеї вчителі донесуть на педагогічні ради до своїх колег у ліцеях.
Семінар пройшов у теплій доброзичливій атмосфері.