Інструктивно-методична нарада керівників територіальних методичних об’єднань вчителів
У завершенні навчального року, а саме 28 листопада 2024 року, у форматі онлайн відбулася підсумкова нарада керівників ТМО вчителів, який став важливим етапом аналізу досягнень та визначення перспектив на майбутнє.
Зустріч розпочала директор КУ «ЦПРПП» Ольга БІГУН, яка звернула увагу на розвиток професійної компетентності, на формування сприйняття до педагогічних інновацій, здатності адаптуватися до мінливого педагогічного середовища. Представила кращі форми та методи роботи, які використовували впродовж 2024 року вчителі ТМО математики, фізики, хімії, біології.
Керівники методичних об’єднань вчителів інформатики Наталя МАРАХОВСЬКА та галузі «Суспільствознавства» Олена ГРИЦЮК представили результати своєї роботи, зокрема, організацію тренінгів, майстер-класів, вебінарів та інших заходів. Особливу увагу було приділено аналізу впровадження нових освітніх стандартів та інноваційних методик навчання.
Консультант КУ «ЦПРПП» Лариса АНТОНОВА розповіла про роботу керівників ТМО англійської мови, української мови та літератури, географії, галузі «Суспільствознавства» та зарубіжної літератури.
Особлива увага була приділена важливості згуртованості педагогів, формуванню культури професійного партнерства та взаємодії між різними ТМО.
Консультант КУ «ЦПРПП» Аліна МАРЧЕНКО показала роботу ТМО музичних керівників закладів дошкільної освіти.
Практичний психолог Любов ПОГРЕЦЬКА ознайомила присутніх з новими трендами засідань ТМО (вчителів галузі «Мистецтва», вчителів трудового навчання, вчителів 1‑2 класів, вчителів 3‑4 класів, вчителів фізичної культури, практичних психологів та вчителів-логопедів), семінар-практикум заступників директорів з НВР та класних керівників: творча група вчителів розвивального навчання. Ознайомила присутніх з застосунками для реалізації творчих ресурсів.
Захід об’єднав освітян різних галузей, які спільно підвели підсумки роботи за рік, обмінялися досвідом та отримали нові ідеї для розвитку.
Учасники відзначили високий рівень організації семінару, актуальність розглянутих тем і практичність запропонованих рекомендацій. Багато хто підкреслив, що такі заходи сприяють не лише професійному зростанню, а й формуванню спільноти однодумців, яка працює на благо освіти.
Завершуючи семінар, організатори подякували всім учасникам за активну участь, професіоналізм і бажання вдосконалюватися. Прозвучав заклик до подальшої співпраці та реалізації нових освітніх проєктів, які допоможуть зробити освітній процес ще якіснішим та сучаснішим.
Підсумковий семінар вкотре підтвердив важливість спільної роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників і керівників ТМО у досягненні спільної мети – якісної освіти для кожного учня.